Üdvözöljük a

gumiakciok.hu

gumi webáruházban!

 

 Gumiabroncsok,alufelnik

kedvező árakon

Önnek!!!

A webáruházban folyamatosan akciós áron vásárolhat gumiabroncsokat,és alufelniket!
A webáruházban található gumiabroncsok a saját raktárban elérhetőek,( valódi készlet ) így azonnal készen állnak a szállításra,vagy a személyes átvételre.

Ha nem talált megfelelő abroncsot a raktáron lévő termékek között,vagy egy bizonyos márkát,méretet keres kérjen árajánlatot az info@gumiakciok.hu e-mail címen,és igyekszünk a legjobb ajánlatot adni!

Árajánlat kérés csak és kizárólag e-mail-ben,vagy személyesen a szervízben lehetséges!!!

A megrendelt gumiabroncsokat,alufelniket

INGYENESEN

szállítjuk!!!

A raktáron lévő abroncsok szállítási ideje: 1- 4 munkanap!

Az árak BRUTTÓ ÁRAK,tartalmazzák az ÁFA-t!

A webáruházban található abroncsok frissen gyártottak!

 Igény szerint a szervizünkben vállaljuk az abroncsok felszerelését.

FIGYELEM: A megrendelésük visszaigazolását bizonyos levelező rendszerek SPAM-nek érzékelik!

 

​Erre figyeljünk téli gumi választásakor

A téli gumi kapcsán az egyik leggyakoribb tévhit az, hogy csak és kizárólag akkor van szükség rá, amennyiben odakint esik a hó és havasak az utak, de messze nem ez az egyetlen ilyen hiányosság, amely az emberek többségének tudását a téli abroncsok kapcsán jellemzi.
Sokan azonban sajnálatos módon már csak akkor döbbennek rá minderre, amikor nyári gumival a teljesen száraz utakon egy kanyarban vagy egy hirtelen fékezéskor olyannyira megcsúsznak, hogy azzal kis híján balesetet okoznak, lévén a nyári abroncsokat úgy tervezték, hogy 7 Celsius fok alatt már olyannyira megkeményednek, hogy elveszíthetik tapadásukat. 

Mennyire veszélyes téli gumi nélkül közlekedni?

 
Amennyiben személyautónk téli gumi helyett nyári abronccsal van felszerelve a hidegebb időszakokban, az autó féktávolsága akár több méterrel is megnövekedhet, ezáltal potenciális veszélyforrássá válhat a hétköznapi forgalomban.
A felmérések szerint egy hidegebb időszakban nyári abroncson közlekedő személyautónak elegendő mindössze 50 km/h-val közlekednie ahhoz, hogy csúszós útszakaszon akár négyszeresére növekedjen a féktávolsága, ami igazán jelentős mennyiségnek tekinthető.
Természetesen nem csak a megcsúszás miatt fontos mindez, hanem azért is, mert a téli gumikat rendszerint olyan alapanyagokból alkotják meg, amelyek sokkal ellenállóbbak a téli időjárással szemben, illetve a jégoldó, illetve egyéb útra szórt vegyszerekkel ellen, míg a nyáriak nem, ezáltal ezek sokkal gyorsabban kopnak is ebben az időszakban.
Mindez egyébiránt tartósan 7 Celsius fok alatti hőmérsékleten lép érvénybe, ezáltal amennyiben reggelente, vagy éjszakánként már jóval ez alá apad odakint az idő, ne habozzunk a gumicserével.

A téli gumik sajátosságaiA téli gumik sajátosságai

A téli gumik rendszerint sokkal lágyabb keverékkel rendelkeznek, mint nyári társaik, mindezen túl pedig eltérő mintázattal is rendelkeznek annak érdekében, hogy egyrészt ne keményedjenek fel a leghidegebb időszakban, mindeközben pedig latyakos és havas úton is jó tapadást garantáljanak.
Fontos, hogy az ilyen abroncsokba a téli időszakban legalább 0,1 bárral nagyobb nyomást tegyünk, de lényeges odafigyelni a gumik profilmélységére is. Habár a jogszabály szerint ennek a minimuma 1,6 milliméter, azonban a gyakorlatban ez már olyan, mintha teljesen sima abroncson haladnánk. Éppen ezért a szakértők is azt tanácsolják, hogy a téli abroncsok profilmélysége 3,5-4 milliméternél soha ne legyen kisebb, amit egyébiránt külföldön nagyon sok közlekedési hatóság komolyan is vesz, illetve néhol figyelmeztetnek, büntetnek is miatta.

Erre ügyeljünk téli gumi vásárlásakor

 
· Mindig olyan méretű téli gumit vásároljunk autónkhoz, ami illeszkedik a meglévő abroncshoz, illetve még a kerékjáratban elfér.
· A választott téli abroncson mindig legyen hópehely szimbólum, ami azt jelenti, hogy a gumi tökéletes a téli, havas és jeges utakra is. Az M+S jelzés a közhiedelemmel ellentétben nem elég, és sok országban el sem fogadják!
·Eszünkbe se jusson kizárólag a hajtott tengelyen lecserélni a nyári abroncsokat téli gumira, mert ez önmagában semmire sem elegendő. A téli közlekedés csak akkor lesz biztosított, ha mind a négy kerékre megfelelő abroncs kerül!

Magyar Gumiabroncs Szövetség Sajtóközlemény:
2017. október 11.

A gumiabroncsok DOT szám jelöléséről

Mi a gond a nem az adott évben gyártott gumiabroncsokkal? – teszik fel sokan a kérdést.

A hazai sajtóban az elmúlt években rendszeresen ellentmondásos információk láttak napvilágot a gumiabroncsok oldalán található DOT jelölésről. A Szövetség fontosnak tartja ismét tisztázni a DOT mögött lévő számsor jelentését, illetve ezzel összefüggésben azt is, hogy meddig vásárolható meg, illetve használható egy abroncs biztonságosan.

1. A DOT szám utolsó 4 karaktere árulja el a gyártás időpontját. Ebből az utolsó 4 számjegyből az első kettő a gyártási év adott hetét, a második kettő a gyártási évet jelöli. Sokan az „idei” abroncsot keresik, pedig a gumiabroncs nem gyorsan romló áru, hasznos tulajdonságait éveken keresztül, változatlan formában és minőségben képes megőrizni!

2. A gumiipari szakemberek egyetértenek abban, hogy az abroncsok élettartama 10 év. Ugyanakkor nagyon lényeges, hogy az előírt körülmények között tárolt, és még fel nem szerelt gumiabroncsok 5 éven keresztül teljes mértékben megőrzik azokat a tulajdonságaikat, amelyek a gyártás időpontjában is fennálltak. Vagyis, egy nem használt 5 éves gumiabroncs felszerelése és értékesítése semminemű műszaki veszéllyel nem jár. Lényeges azonban megkülönböztetni az új és a frissen gyártott kategóriát. Utóbbival azokat az abroncsokat jelölik, amelyeknél a gyártástól számítva legfeljebb 3 év telt el. A maximum három éve gyártott abroncs a „frissen gyártott”, míg a 3-5 éve gyártottnál használható az „új” megnevezés.

3. Miért számít újnak egy öt esztendős abroncs? Az öregedést különböző kémiai és fizikai folyamatok váltják ki. Annak érdekében, hogy ezekkel szemben megvédjék a termékeket, a gyártás során olyan speciális adalékanyagokat vegyítenek a gumikeverékbe, amelyek meggátolják az oxigénnel és ózonnal történő, az abroncs teljesítményét csökkentő kémiai reakciókat. Ezeknek az adalékoknak köszönhető, hogy a szakszerűen tárolt abroncs akár több évig sem veszít felhasználhatóságából, képességei pedig megegyeznek a gyárból frissen kikerült társaiéval.

4. A használattól öregszik. A gumiabroncsok kémiai-fizikai változásai a használattal együtt járó hőmérséklet-ingadozás, légnyomás, úttal történő érintkezés miatt következnek be. A nem használt, de megfelelően tárolt gumiabroncsok öregedése elhanyagolható mértékű és gyakorlatilag láthatatlan.

5. Az abroncsok élettartama 10 év. Egy jó állapotú 6 éves abroncs is értékesíthető, azzal a megjegyzéssel, hogy még 4 évig javasoljuk használni.

6. A garancia érvényes! A garancia a vásárlás napjától érvényes, nem a gumiabroncs gyártási idejétől. Ha több évvel korábban gyártott, korábban nem használt abroncsot találunk jó áron, megbízható kereskedőnél, nyugodtan vegyük meg, nem fogunk rossz üzletet kötni!

7. A lényeg röviden. A gumiabroncs:
- Frissen gyártott: 3 éves korig
- Új: 5 éves korig. Ez azt jelenti, hogy egy legfeljebb 5 éven át szakszerűen tárolt abroncs megfelel egy új abroncs specifikációinak, és nem veszít a felhasználhatóságából!
- Élettartama: 10 év. Jelenleg nincs olyan jogszabály, ami szabályozná, hogy mikor kell a gumiabroncsokat véglegesen lecserélni, de a HTA szakembereinek véleménye szerint 10 évnél idősebb - akár még nem használt - abroncsokat ne vásároljunk meg, és ne is használjunk már!

8. A hivatalos szakszervizek készségesen adnak felvilágosítást az általuk forgalmazott abroncsokkal kapcsolatban felmerülő bármilyen, a gyártásra, szerelésre, javításra, tárolásra vonatkozó kérdésre.

További információ:

www.hta.org.hu

Autógumi kiválasztása és a KRESZ

Az autógumi kiválasztásakor mindenekelőtt a KRESZ szabályait kell figyelembe venni.
A KRESZ előírja, hogy az autóra tilos olyan autógumit szerelni, amelyeken az adott jármű konstruktőre által megadott legnagyobb teherbíró képességnél kisebb teherbírási index vagy sebesség-kategória jel van feltüntetve (a KRESZ 1994. 10. 24-i rendelettel kiegészített R59 sz. cikke).

A KRESZ előírja, hogy egyazon tengelyen az abroncsok legyenek:

    azonos márkájúak
    azonos méretűek
    azonos felhasználási kategóriájúak (pl.: országút, hó, terepjáró)
    azonos felépítésűek (diagonál vagy radiál)
    azonos sebesség kategóriájúak (T, H, V, W...)
    azonos teherbíró képességűek

Mikor cseréljem le a gumikat ?

Az autógumik a hatósági előírások szerint a személyautó abroncsok esetében 1,6mm, a teherautó abroncsoknál 3mm profilmélységig használhatók. Az előírt profilmélységnek a futófelület teljes szélességében el kell érnie a fenti értékeket. Szinte az összes abroncson megtalálhatók a mintaárokban az ú.n. kopásjelzők, melynek helyét az abroncs vállrészén TWI (Tread Wear Indicator) felirattal, vagy kis nyíllal, háromszöggel jelölik. Ha az abroncsok annyira kopottak, hogy a kopásjelzők elérik a futófelületet, haladéktalanul ki kell cserélni azokat.

Téli autógumi esetén azért ajánlott előbb cserélni, mert egy kopott abroncsnál a lamellák sokkal kevésbé rugalmasak, így havon jóval kevesebb húzó- ill. fékezőerőt képesek kifejteni

 

Óvja a gumiabroncsait a sérüléstől !

Nem kellően körültekintő vezetéssel, éles tárgyakba ütközve és járdára való felállásnál megsérülhet a gumiabroncs. A gumiabroncs belső szerkezete rejtett, esetenként azonnal nem észlelhető sérüléseket szenvedhet. Ha ilyen jellegű sérüléseket észlelne, mindenképpen szereltesse le azonnal a gumiabroncsot a keréktárcsáról és adott esetben cseréltesse ki !

A javító spray csak szükségmegoldásként alkalmazható gyors javításra, rövid távolság megtételére a legközelebbi szakszervizig. A tömlő nélküli (tubeless, TL) gumiabroncsba nem ajánlott tömlőt helyezni.

Ha elkerülhetetlen, hogy járdára vagy egyéb akadályra felhajtson, csak egészen lassan, a kerekkel a járdaszegélyre merőlegesen tegye.
Rendszeresen ellenőrizze, hogy gumiabroncsain nincs-e sérülés, kitüremkedés vagy belefúródott idegen tárgy. Ez különösen fontos a H, V, W, Y vagy ZR sebességindexű gumiabroncsoknál, mivel ezek nagy terhelésnek vannak kitéve. Ezeket a gumiabroncsokat nem ajánlott javítani.

Gumi keresés

Kosár

 x 

A kosár üres

kosár

points

 kátyúgarancia

 www.katyugarancia.hu

 

Michelin

continental

goodyear

Dunlop

Pirelli

bridgestone

seiberling

 uniroyal

 

firestone

 

BFGoodrich 

 fulda

 

Yokohama

 

Hankook

 

kumho

 

Profil

 

barum

 

 

matador

 

 

taurus

 

linglong

targum

 

kormoran

 

sava

 

debica

 

Michlein autógumi